
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Servicii de supraveghere, prin intermediul dirigintelui de șantier, a execuției lucrărilor necesare creării Centrului Recreativ, finanţat prin proiectul integrat ”Îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice cu sprijinul Centrului Recreativ și mediul aferent în municipiul Turnu Măgurele”, cod SMIS 125207, implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 13 , Prioritatea de investiții 9b - Oferirea de sprijin pentru revitalizarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale, Obiectiv specific 13.1 - Îmbunătățirea calității vieții a populației în orașele mici și mijlocii din România
Data publicarii: 2021-01-04 | Data licitatiei: 2021-01-18 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de supraveghere, prin intermediul dirigintelui de șantier, a execuției lucrărilor necesare creării Centrului Recreativ, finanţat prin proiectul integrat ”Îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice cu sprijinul Centrului Recreativ și mediul aferent în municipiul Turnu Măgurele”, cod SMIS 125207, implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 13 , Prioritatea de investiții 9b - Oferirea de sprijin pentru revitalizarea fizică, economică și socială a comunităților defavorizate din regiunile urbane și rurale, Obiectiv specific 13.1 - Îmbunătățirea calității vieții a populației în orașele mici și mijlocii din România Numar de referinta:4253731/2020/Anexa 10, pct.3
II.1.2) Cod CPV principal:
71247000-1 Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Prestarea serviciilor incluse în obiectul achiziției presupune asigurarea supravegherii lucrărilor necesare creării Centrului Recreativ destinat Persoanelor Vârstnice din Municipiul Tunu Măgurele, obiectiv de investiții finanțat prin proiectul integrat ”Îmbunătățirea calității vieții persoanelor vârstnice cu sprijinul Centrului Recreativ și mediul aferent în municipiul Turnu Măgurele”, cod SMIS 125207. Prestarea serviciilor de supraveghere a lucrărilor prin intermediul dirigintelui de șantier va presupune îndeplinirea următoarelor atribuții de către aceștia: Asigurarea supervizării conformităţii lucrărilor executate cu proiectul tehnic şi detaliile de execuţie şi semnalarea promptă în scris a tuturor neconformităţilor identificate; Elaborarea de rapoarte de progres descriptive din punct de vedere tehnic şi financiar a lucrărilor executate, rapoarte ce vor însoţi fiecare situaţie de lucrări avizată; Participarea la şedinţele operative şi de progres ale proiectului; Verificarea existenței documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiect; Urmărirea respectării de către executant a dispoziţiilor şi/sau a măsurilor dispuse de proiectant/de organele abilitate; Avizarea situaţiilor de plată întocmite de către executant şi certificarea corectitudinii documentelor însoţitoare Valoarea estimată totală este de 150.000,00 lei fără TVA. Modificarea contractului de achiziție publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare. Astfel se poate utiliza suma aferentă cheltuielilor Diverse și neprevăzute sau orice alte economii înregistrate în cadrul altor capitole bugetare. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu cel puțin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:150000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu