SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii elaborare Documentații pentru obținere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism + ET +AE + D.A.L.I., aferente proiectului “Modernizare depou tramvaie in municipiul Craiova si extinderea sistemului de management al traficului prin integrarea de noi intersectii semaforizate” Componenta: “Modernizare depou tramvaie in Municipiul Craiova”
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-04-30 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii elaborare Documentații pentru obținere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism + ET +AE + D.A.L.I., aferente proiectului “Modernizare depou tramvaie in municipiul Craiova si extinderea sistemului de management al traficului prin integrarea de noi intersectii semaforizate” Componenta: “Modernizare depou tramvaie in Municipiul Craiova” Numar de referinta:4417214-2024-II
II.1.2) Cod CPV principal:
71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului constă în servicii elaborare documentații pentru obținere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism + ET +AE + D.A.L.I., în conformitate cu cerinţele prevăzute în Caietul de Sarcini nr. 139154/01.04.2024 şi Tema de proiectare nr. 139140/01.04.2024. Investiția face parte dintr-un proiect care urmează a fi depus pentru finanțare în cadrul Apelului de proiecte PR SV/MRJ/4/2.8/2023, conform Ghidul solicitantului - Sprijin pentru transport urban sustenabil si durabil, Obiectivul de politică 2 - o Europă mai verde, rezilientă, cu emisii reduse de dioxid de carbon, care se îndreaptă către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon, prin promovarea tranziției către o energie curată și echitabilă, a investițiilor verzi și albastre, a economiei circulare, a atenuării schimbărilor climatice și a adaptării la acestea, a prevenirii și gestionării riscurilor, precum și a unei mobilități urbane durabile, Prioritatea 4 – mobilitate urbană durabilă, Obiectiv specific 2.8 – promovarea mobilității urbane multimodale sustenabile, ca parte a tranziției către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon. Documentațiile care fac obiectul achiziției de servicii de proiectare vor fi ulterior parte componentă a unei cereri de finanțare, ce va fi întocmită de beneficiar și transmisă prin sistemul MySMIS pentru evaluare. Din acest motiv documentațiile tehnice trebuie întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cele ale ghidului solicitantului menționat mai sus. Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. B. . În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările , ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:699116.67 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu