SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Servicii postale de distributie a corespondentei
Data publicarii: 2025-04-04 | Data licitatiei: 2025-04-10 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
Servicii postale de distributie a corespondentei
Data limita depunere oferta:
2025-04-10 10:09
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
|
Valoare estimata:
20.400 RON
|
Descriere contract:
Descriere servicii:
- colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor de corespondenţă ale Direcţiei Generale de Paşapoarte către destinatari persoane fizice şi juridice de pe întreg teritoriul naţional și internațional;
- prestatorul va asigura preluarea corespondenţei de 3 ori pe săptămână (luni, miercuri şi vineri), la o oră sau într-un interval orar ce va fi stabilit de comun acord, prin puncte de colectare a corespondenţei sau prin prezentarea unor factori poştali/curieri la sediul DGP din strada Nicolae Iorga nr. 29 (desemnarea unei persoane de contract pentru situațiile în care preluarea corespondenței se va face de la sediul Direcției Generale de Pașapoarte);
- prestatorul va asigura servicii poştale de distribuţie a corespondenţei pentru următoarele tipuri de corespondenţă: scrisori recomandate cu confirmare de primire, scrisori recomandate fără confirmare de primire şi scrisori simple nerecomandate;
- pentru trimiterile interne nu se acceptă termene de livrare mai mari decât:
• 2 zile lucrătoare de la preluarea trimiterilor loco;
• 5 zile pentru trimiteri în ţară.
- trimiterile de corespondenţă cu serviciul suplimentar “Recomandat” se predau de către salariatul poştal/curier destinatarilor sau, în lipsa lor, membrilor majori ai familiilor acestora (prin membri majori de familie se înteleg: soţi, fraţi, părinţi, copii, socri, cumnaţi, care au împlinit vârsta de 18 ani, care posedă acte de legitimare şi au acelaşi domiciliu sau reşedinţă cu a destinatarului);
- livrarea la domiciliu a trimiterilor de corespondenţă cu serviciul suplimentar “Recomandat”, se execută după legitimarea primitorilor şi în baza semnăturii acestora într-un formular specific;
- pentru trimiterile de corespondenţă recomandată cu confirmare de primire, prestatorul va remite unităţii dovada în original. Dovada primirii corespondenţei trebuie să conţină următoarele informaţii:
• datele de identificare ale expeditorului (nume, adresă completă) care se completează de către reprezentanţii DGP;
• datele de identificare ale destinatarului (nume, prenume, adresă completă) care se completează de către reprezentanţii DGP;
• rubrică pentru confirmarea primirii trimiterii de către destinatar, care să menţioneze cel puţin următoarele informaţii: loc pentru semnătura destinatarului, data primirii, calitatea primitorului;
• rubrică pentru prezentarea motivului pentru care trimiterea nu a fost predată destinatarului şi data la care se face returnarea trimiterii;
- dacă livrarea trimiterii nu se poate face la domiciliul destinatarului, prestatorul va notifica destinatarul despre trimiterea poştală ce îi este adresată. Trimiterea va fi păstrată de prestator la sediul său regional pentru o perioadă de cel puţin 10 zile, astfel încât destinatarul să o poată ridica pe parcursul acestei perioade.
Valoarea estimata a contractului cuprinde si perioada de prelungire pana la 30.04.2026.