
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
"Studiu privind soluțiile tehnice de reducere a nivelului de zgomot din cadrul UNO – DEN (sediu și limita incintei)"
Data publicarii: 2021-01-04 | Data licitatiei: 2021-02-04 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
"Studiu privind soluțiile tehnice de reducere a nivelului de zgomot din cadrul UNO – DEN (sediu și limita incintei)" Numar de referinta:13328043/2020/22571
II.1.2) Cod CPV principal:
71335000-5 Studii tehnice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
CNTEE Transelectrica SA doreşte achiziţionarea unui studiu având ca obiectiv găsirea de soluții tehnice de reducere a nivelului de zgomot din cadrul UNO – DEN (sediu și limita incintei), având în vedere că o serie de dotări din cadrul UNO-DEN nu mai corespund, ca urmare a uzurii rezultate din utilizarea acestora în decursul a 10-12 ani de întrebuințare. În cadrul studiului conform cerințelor din Caietul de Sarcini, se vor efectua: • măsurători pentru monitorizarea zgomotului conform cerințelor standardelor în vigoare • analiza, prelucrarea și interpretarea datelor rezultate în urma măsurătorilor în scopul evaluării conformării nivelului de emisii de zgomot cu limitele impuse de legislația în vigoare și actele de reglementare; • stabilirea de măsuri de reducere a nivelului emisiilor de zgomot și recomandări pentru îmbunătățirea performanțelor instalațiilor HVAC (încălzire, ventilație și aer condiționat), care au contribuția majoritară în cazul emisiilor de zgomot; • analiza mai multor soluții tehnice de reducere a nivelului de zgomot și stabilirea variantelor cele mai eficiente atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere economic, urmând ca UNO-DEN să aleagă soluția optimă. Operatorul economic va efectua măsurători la sediul UNO – DEN și se vor prezenta rezultatele și interpretarea acestora sub formă de rapoarte de încercare emise pentru fiecare încercare în parte, ce se vor anexa la studiu. Acestea vor cuprinde pe lângă rezultatele măsurătorilor și evaluarea încadrării valorilor măsurate în valorile limită impuse de legislația de mediu aplicabilă. Entitatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în doua etape, astfel: - în a 8-a zi calendaristică de la publicarea anunţului de participare şi - în a 5-a zi calendaristică înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit, conform art. 29 alin (3) din HG 394/2016.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:52000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu