SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP”Intarire retele pentru Scoala Gimnaziala Nicolae Iorga, str.Nicolae Iorga, nr.56,Mun Sibiu-Amplificare PT137 Sibiu”
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-04-30 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
”Intarire retele pentru Scoala Gimnaziala Nicolae Iorga, str.Nicolae Iorga, nr.56,Mun Sibiu-Amplificare PT137 Sibiu” Numar de referinta:RO14476722/2024/cap. Lucrari poz 529
II.1.2) Cod CPV principal:
45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Încheierea unui contract sectorial de lucrări aferent Sucursalei SIBIU-Proiectare faza AS BUILT și Executie lucrari, ce au ca obiect: ”Intarire retele pentru Scoala Gimnaziala Nicolae Iorga, str.Nicolae Iorga, nr.56,Mun Sibiu-Amplificare PT137 Sibiu”, conform CS anexat. Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica "Intarire retele pentru Scoala Gimnaziala Nicolae Iorga, str.Nicolae Iorga, nr.56,Mun Sibiu-Amplificare PT137 Sibiu”, a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 291.914,09 lei fără TVA . Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelul de contract atasat. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se vor transmite cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:291914.09 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu