SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„SERVICII DE ÎNCHIRIERE ȘI MENTENANȚĂ TOALETE AUTOMATE PENTRU ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1”
Data publicarii: 2024-05-07 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„SERVICII DE ÎNCHIRIERE ȘI MENTENANȚĂ TOALETE AUTOMATE PENTRU ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1” Numar de referinta:4602068-01/33+39/2022
II.1.2) Cod CPV principal:
50760000-0 Repararea si intretinerea toaletelor publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractantă doreste sa incheie două contracte de prestări servicii având ca obiecte urmatoarele: - Lot 1 - Servicii de închiriere și mentenanță 11 toalete automate Serviciile presupun închirierea, amplasarea in locațiile menționate de catre AC, branșarea la rețeaua de apă si canalizare si la rețeaua de furnizare a energiei electrice, reparații, intreținere si ingienizare a acestora. - Lot 2 - Servicii de mentenanță 7 toalete automate Serviciile presupun mentenanță pentru funcționarea în condiții optime atât din punct de vedere tehnic cât și din punct de vedere igienic (reparații, întreținere și igienizare) a toaletelor aflate in administrarea ADP Sector 1 Serviciile vor fi prestate pe suprafața administrativ teritorială a Sectorului 1 al Municipiului București. Durata de prestare a serviciilor este de: Lotul 1 - ”Servicii de închiriere și mentenanță toalete automate” - 61 zile Lotul 2 - ”Servicii de mentenanță toalete automate” - 61 zile Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 5-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:160259.81 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-