SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Servicii pentru dotarea,amenajarea si functionarea sediilor sectiilor de votare privind alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024”
Data publicarii: 2024-04-18 | Data licitatiei: 2024-04-25 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
„Servicii pentru dotarea,amenajarea si functionarea sediilor sectiilor de votare privind alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024”
Data limita depunere oferta:
25.04.2024 15:20
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
|
Valoare estimata:
134.453,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Pentru buna desfăşurare a alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și a alegerilor pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024 și pentru asigurarea funcționalității secțiilor de votare din Municipiul Ploiești, vă rugăm să aprobaţi achiziţionarea următoarelor servicii pentru dotarea, amenajarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare: Curățarea și igienizarea (dezinfectarea) urnelor mari de plastic: 658 buc. aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L. şi 150 buc. urne nou achizitionate; Reparare 135 buc. urne mari de plastic (din cele 658 buc. aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.); Reparare 27 buc. urne mobile din lemn (din cele 127 buc. aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L) si confectionare 40 buc. urne mobile lemn; Recondiţionare, montare și dezinfectare cabine de vot (157 seturi a câte 3 cabine) şi urne mobile din lemn (157 bucăți şi 10 bucăţi rezervă), aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.; Recondiţionare plăcuţe de identificare secţii de votare (157 bucăți) aflate în custodia S.C. Servicii de Gospodărire Urbană Ploieşti S.R.L.; Amenajarea (igienizare, transport, montare-demontare cabine vot, urne vot, plăcuţe secţii de votare,) secțiilor de votare aflate pe raza municipiului Ploiești (157 de secții de votare, conform anexei); amenajarea secțiilor se face în perioada 3 iunie 2024 – 7 iunie 2024, ora 19.00 ; Asigurarea unei iluminări corespunzătoare şi a securizării secţiilor de votare – dotare cu corpuri de iluminat, ivăre pentru ferestre, sisteme de închidere uşi etc.; Transport la şi de la secţiile de votare a mobilierului (mese şi scaune de plastic, după ce au fost igienizate, aflate în custodia Primăriei Municipiului Ploieşti) pentru un număr de aprox. 30 secţii de votare, precum și asigurare personal pentru manipulare (aprox. 5 persoane); Asigurarea unei echipe formate din 7 persoane pentru manipularea materialelor ce vor fi distribuite la secțiile de votare pentru ziua de sâmbătă, 8 iunie 2024, intervalul orar 13.00 – 17.00, pentru noaptea de 9 spre 10 iunie 2024 pentru primirea materialelor, în intervalul orar 23.00 – 11.00, precum și pentru ziua de 10 iunie 2024 pentru manipularea sacilor cu materialele rezultate în urma procesului electoral și transportul lor la arhiva Judecătoriei Ploiești. Asigurare dispecerat permanent format din minimum 3 persoane (electrician, mecanic, şofer) în următorul interval de timp : Sâmbătă, 8 iunie 2024 , începând cu ora 17,00 – Luni, 10 iunie 2024, ora 12,00. Dotare dispecerat cu materiale necesare asigurării funcționării în cazul unor situaţii care pot perturba activitatea secţiilor de votare, respectiv: becuri, neoane, drossere, siguranţe electrice, lacăte, butuc yală, precum şi uneltele necesare dispeceratului pentru montarea acestora, după necesităţi ; Strângerea materialelo