SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP,,Achiziție microbuze electrice 16+1 în cadrul proiectului MICROBUZE ELECTRICE PENTRU ELEVII DIN SĂLAJ”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-06-03 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
,,Achiziție microbuze electrice 16+1 în cadrul proiectului MICROBUZE ELECTRICE PENTRU ELEVII DIN SĂLAJ” Numar de referinta:4494764/2023/1
II.1.2) Cod CPV principal:
34144900-7 Vehicule electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul de achiziție publică are ca obiect ,,Achiziție microbuze electrice 16+1 în cadrul proiectului MICROBUZE ELECTRICE PENTRU ELEVII DIN SĂLAJ” Autoritatea Contractantă (Consiliul Județean Sălaj) ca beneficiar eligibil al Apelului de proiecte cu titlul Microbuze electrice pentru elevi, finanțat din componenta C15: Educație, Reforma 6 și a Contractului de finanțare nr.12078/14.09.2023, achiziționează microbuze electrice, cu obiectivul de satisfacere a nevoii identificate. Beneficiarii investiției pentru dotarea cu microbuze sunt unitățile administrativ-teritoriale: comune/orașe. Beneficiarii finali ai achiziției sunt unitățile de învățământ din unitățile administrativ-teritoriale către care se vor repartiza microbuzele, iar utilizatorii finali sunt elevii, care vor beneficia de rezultatele proiectului prin utilizarea acestor microbuze electrice. Valoarea estimată a achiziţiei este de 30.281.072,14 lei fără TVA. Durata totală a contractului va fi de un an de la data semnării acestuia de către ambele părți. Termenul de livrare a microbuzelor electrice este de maxim 180 de zile calendaristice de la data emiterii Ordinului administrativ de începere a livrării bunurilor contractuale. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 14 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secțiunea aferentă, în format PDF editabil. Modul de realizare a corespondenței între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:30281072.14 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu