
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie la aparatele de aer condiționat amplasate la sediul Direcției Regionale Muntenia.
Data publicarii: 2019-07-16 | Data licitatiei: 2019-07-22 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie la aparatele de aer condiționat amplasate la sediul Direcției Regionale Muntenia.
Data limita depunere oferta:
22.07.2019 00:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
5.200,00 RON
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
În vederea asigurarii temperaturii optime în sala Serverelor-Portabilitate, se impune efectuarea lucrărilor de revizie periodică a aparatelelor de aer condiţionat, amplasate după cum urmează: Nr. Crt. TIPUL BUC LOCAŢIA observaţii 1 APARAT AER CONDITIONAT FUJITSU AOU24, 24000 BTU sala de portabilitate 6 BUCUREȘTI Direcţia Regională Muntenia str. Lucian Blaga, Nr.4, bloc M110, sector 3, Bucureşti etaj 7 - portabilitate Caracteristici şi cerinţe: Operaţii minimale de executat la revizia periodica pentru aparatele de aer conditionat: a. completare cu agent frigorific - 10 kg b. refacerea legaturilor traseului frigorific - 6 seturi c. matisare si izolare trasu frigorific (suplimentar cu folie de aluminiu in zona exterioara) - 30 ml d. curăţare prefiltre - 6 buc. e. verificarea bateriei (evaporatorul); f. verificarea, curaţarea și igienizarea unitatilor interioare g. verificarea presiunilor şi temperaturilor de funcționare, subrăcirea şi supraîncălzirea; h. verificarea şi curăţarea unităţilor exterioare; Pentru toate aparatele supuse verificării și găsite defecte se impune a se efectua o constatare tehnică de specialitate, gratuita, prin care să se determine defecțiunile și piesele defecte ce urmează a fi înlocuite. Se va întocmi un Deviz de cheltuieli care se va transmite Autorității Contractante. La finalul prestarii serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepție semnat de reprezentanții ambelor părți. Alte cerințe minime obligatorii: RESPONSABILITĂŢILE PRESTATORULUI 1. Calitatea serviciilor va fi în conformitate cu standardele şi normele legale în vigoare; 2. Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu termenele stabilite. Prestatorul este pe deplin răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului; 3. Prestatorul se obligă să supravegheze prestarea serviciilor şi să asigure resursele umane, aparatura de măsură şi control, precum şi sculele, dispozitivele şi materialele consumabile necesare operaţiunilor de service ofertate. RESPONSABILITĂŢILE ACHIZITORULUI/BENEFICIARULUI 1. Achizitorul/beneficiarul va asigura accesul reprezentanţilor prestatorului la echipamentul la care se executa lucrarile de service, precum şi prezenţa personalului calificat care să recepţioneze lucrarea. 2. Achizitorul/beneficiarul se obligă să recepţioneze serviciile prestate în termenul convenit de comun acord şi menţionat în contractul de prestări servicii. Perioade de garanţie solicitate: Perioadele de garanţie vor curge de la data semnǎrii proceselor-verbale de recepţie care atestă prestarea serviciilor și vor fi de minim 3 luni.